بهترین پیتزاهای خامه ای تازه
تحلیل های جلال حبیبی




بهترین پیتزاهای خامه ای تازه

چه اختراعی بهتر از خامه تازه؟ ما دوست داریم همه جا آن را بگذاریم و باید گفت شیرینی آن بدون گرسنگی مصرف می شوددر پیتزا PAI، ما از شما فکر می کنم و ما بهترین بررسی را دور پیتزا ساخته شده با خامه تازهانتخاب و سفارش خود را در سایت ما انجام دهید .

در عوض پیتزا مرغ؟

آموزش رستوران داری

این آمریکایی ترین پیتزا در Pizza Paï است! پیتزا تگزاس سرخ کن است که برای دوستداران مرغ و کرم ساخته شده است. و برای افزودن مقداری ، چند برش فلفل سبز همراه با سس تگزاس با طعم دودی کمی تند کامل می شود.

در عوض ماهی قزل آلا؟

بیایید این بار با پیتزا معروف با خامه تازه و ماهی آزاد به دریا برویم ! این پیتزا که با ماهی قزل آلا دودی پاشیده و با موزارلا رنده شده است ، به لطف لمس پستو که ادویه جات را ادویه می کند ، برجسته می شود. کمی لیموترش برای کامل کردن همه چیز و یک درمان تضمینی است!

در عوض پنیر؟

پیتزاهای پنیر عاشق کرم فرایش هستند و بگذارید شناخته شود! در منو ، سه دستور غذا به همان اندازه خوشمزه:

عسل پیتزا بز

اگر یک بار طعم خامه ، پنیر بز و پیتزا عسل را چشیده باشید ، مطمئناً باز خواهید گشت! برای دوستداران شیرینی و شور ، این پیتزا یک چیز ضروری است! و به همین دلیل ، ظرافت عسل و قدرت پنیر بز به طرز شگفت انگیزی با هم ترکیب می شوند و این پیتزای خامه ای را به یکی از مهمترین دستورالعمل های Pizza Paï تبدیل می کنند.

پیتزا ساوویارد

آموزش رستوران داری

بدون شک این پیتزای نهایی برای گرم شدن در بین طیف وسیعی از پایه های خامه ای است. دستورالعملی که از کوه به ما می رسد سیب زمینی ، بیکن و به خصوص یک پنیر خامه ای راکلت را ترکیب می کند. به عنوان یک پاداش ، طعم کاراملی پیاز پخته شده شما را واژگون می کند.

پیتزای ضروری 4 پنیر

ما مدام آن را ستایش می کنیم و با این وجود هرگز برای پیتزایی که ترکیب آن به تنهایی صحبت می کند زیاد کار نخواهیم کرد: موتزارلا ، پنیر بز ، گورگانزولا ، گرانا پدانو. یک لذت برای همه پنیر خواران.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: رستوران داری,

نویسنده : جلال حبیبی تاریخ : دو شنبه 26 آبان 1399



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به تحلیل های جلال حبیبی مي باشد.